فروش داخلی

ارائه کننده انواع ورق های فولادی با کیفیت بهبود یافته

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. فروش و مشتریان
  4. chevron_right
  5. فروش داخلی

 

فروش داخلی

ارائه دهنده انواع ورق های فولادی بهبود یافته

 

radio_button_checked

نظام فروش محصولات

تنوع محصولات و گستردگي دامنه انتخاب مشخصات محصول با توجه به ويژگي هاي مختلف ابعادي و فني (همانند ضخامت ، عرض ، طول ، بسته بندی،فعالیت های ظاهریو رویه، کيفيت ، وزن کلاف ، وضعيت لبه ، صافي سطح وچندين ويژگي قابل انتخـاب ديگــر ) گستره وسيعي را بوجــود مي آورد که توليد بر اساس سفارش را اجتناب ناپذير مي نمايد. به هـمين لحــاظ پس از دريـافت مشخصـات محصــول نهـايي ، بــراي تحويل در يک دوره زمانی مشخص توافق مي شود و همواره سعي مي گردد محصول در زمان تعيين شده توليد و به موقع تحويل مشتري گردد. به اين نوع فروش « فروش مطابق سفارش» گفته مي شود ، البته بخشي از توليدات نيز به صورت ناخواسته با مشخصات سفارش منطبق نبوده که به دليل آماده تحويل بودن اين نوع محصول ، فروش آن به صورت تحويلي فوري صورت مي گيرد
گالوانیزه 2
radio_button_checked

کاربرد محصولات

 

مصرف در صنایع لوله و پروفیل،لوازم خانگی، قطعات خودرو، مظروف سازی،صنایع نفت و گاز،پالایش و پتروشیمی،صنایع فلزی، صنایع ساختمانی، صنایع میانی ماندد (گالوانیزه رنگی،قلع اندود) قفسه بندی، سینی کابل، کابینت، تابلو و صنایع برق ماشین آلات صنعتی، کشاورزی،چلیک و …
صنعت ورق آرین پاژ 31
radio_button_checked

اهداف شرکت در راستای جلب رضایت مشتریان

 

  • بهبود مستمر کیفیت.
  • تحویل به موقع محصولات
  • بسته بندی استاندارد و قابلیت ردیابی محصولات
  • امکان تولید محصولات مطابق درخواست مشتریان

 

 

 

 

radio_button_checked

ماموریت واحد بازرگانی و لجستیک

 

با توجه به جايگاه ويـژه فولاد در توسعه اقتصادي يک کشور و همچنين نيـاز کشور به انواع محصولات فولادي ، شرکت صنعت ورق آرین پاژ تامین نياز داخلي منطقه ای و بین المللی به انواع محصولات فولادي تخـت و طویل براي رفع نيازهاي فعلي و آينده مشتريان را در سرلوحه برنامه هاي خود قرار داده است. در اين ميان فروش داخلي وظيفه بازاريابي و فروش محصولات توليدي در بازار داخل ، مديريـت سفارشات صادره با بالاترین مطلوبیت و رضایتمندی برای مشتریان تا زمان توليد و حمل آن ، رسيدگي به ادعاهاي فني و جبران خسارت احتمالي ، جمع آوري اطلاعات بازار ، مديريت تقاضا و قيمت را بر عهده دارد.