می متالز – مدیرعامل شرکت صنعت ورق آرینپاژ گفت: امروز ایجاد هایپرمارکت تخصصی فولاد با هدف متصل کردن شرکتهای کوچک و بزرگ و نهایتا ایجاد “برند”برای کشور ضرورتی انکارناپذیر و نقطه عطف هر سیستم اقتصادی است.
محمدمهدی یارجانلی، مدیرعامل شرکت صنعت ورق آرینپاژ با اعلام این مطلب گفت: این شرکت برای اولین بار در کشور درصدد احداث هایپرمارکت فولادی برآمده است، تا بهترین خدمات فولادی و نهایتا محصولی بارزش افزوده بسیار بالا را در اختیار مصرفکنندگان قرار دهد.
وی با اعلام اینکه آرینپاژ با بهرهگیری از زمینی به وسعت 52هزارمتر مربع و 6500متر مربع فضای مسقف و نیز دارا بودن واحد کنترلکیفی بسیار پیشرفته توانسته کیفیت ورقها را به میزان چشمگیری ارتقا دهد تصریح کرد: این مجموعه با ایجاد برندینگ فعالیتهای قابلقبولی داشته است، طبیعی است صادرات محصول از کشور ما امروز از نبود”برند” در رنج است و همین میزان صادرات فولاد کشور نیز به دلیل پایین بودن قیمتها و نه برندینگ است، بنابراین در صورت کاهش مزیت نسبی ارز و ثبات بازار، ایجاد برندینگ میتواند بهره بسیاری نصیب کشور سازد.