توفیق شرکت صنعت ورق آرین پاژ در دریافت لوح طلا و جایزه ویژه شرکت برتر درچهارمین جایزه  مسئولیت اجتماعی و پایداری بنگاه های اقتصادی سال 1401
طی مصاحبه ای با جناب آقای دکتر محمد مهدی یارجانلی مدیر عامل محترم مجموعه صنعت ورق آرین پاژ در حاشیه ی چهارمین جایزه مسئولیت اجتماعی و پایداری بنگاه های اقتصادی که در روز شنبه مورخ 31/02/1401 در محل مرکز همایش های صدا و سیما برگزار گردید ایشان نسبت به تبیین دیدگاه شرکت صنعت ورق آرین پاژ در این حوزه اظهار داشتند:
در پارادایم کلاسیک، علم مدیریت بیشتر انسان را به چشم ابزار و ماشین می نگریستند که صرفا با تغییرات فیزیکی، محیطی، میزان بهره وری متفاوتی را به کارفرمایان ارائه می دارند. با تغییر نگرش به انسان و جامعه به مثابه سرمایه ای جاندار و دارای احساسات و عواطف بدیهی است بازده نهایی هر فرد شدیدا تحت تاثیر عوامل احساسی، مادی و معنوی می باشد.
مسئولیت اجتماعی و پاسخگویی سازمان در برابر جامعه دارای جنبه های مادی و معنوی می باشد. جنبه ی مادی مسئولیت اجتماعی مربوط به حوزه برندینگ و مشروعیت سازمان ها بوده بدینگونه که مسلما جامعه و ذینفعان با شرکت هایی که نتیجه بهره وری آن ها شامل حال جامعه، محیط زیست و شهروندان می باشد تعامل و قرابت بیشتری دارند که مسلما این مشروعیت و پذیرش به طور مستقیم در بهره وری سازمان ها، مانایی، بهره گیری از منابع محدود و بالتبع ایجاد اشتغال برای افراد آن اکوسیستم موثر است.
لیکن آنچه که اهمیت و تاثیرگذاری انجام فعالیت های خیرخواهانه، بشردوستانه و حافظ محیط زیستی را تشدید می نماید تاثیرات معنوی، روانی  و روحانی این دست اقدامات در ایجاد فرهنگ همنوع دوستی و دیگر دوستی در جامعه است. ایجاد یک فرهنگ درست در تعاملات اجتماعی بسته به دیدگاه رهبران و مدیران ارشد یک سازمان دارد، افرادی که درون یک سازمان با ارزش های والای انسانی در حال کار می باشند با مشاهده فعالیت های انسان دوستانه مدیران و سهامداران آن سازمان نسبت به جامعه، تبدیل به سفیران و مبلغان فرهنگی خواهند شد.
شرکت صنعت ورق آرین پاژ با تأسی از ارزش های سازمانی ( توجه به کلیه ی ذینفعان خصوصا کارکنان و جامعه، مسئولیت اجتماعی، فرهنگی و حفظ محیط زیست، کرامت انسانی، تعهد اخلاقی و … ) در راستای تفکرات عالی سهامداران و مدیران ارشد خود همواره در مسیر تعالی سازمانی قدم برداشته و سعی برآن نموده تا با ایجاد تعاملات درون سازمانی و درعین حال بین سازمان های مردم نهاد فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، توانبخشی و زیست محیطی آنچه را که به عنوان ایمان قلبی خود و کارکنان می باشد را به جا آورد. تبلیغ، فرهنگ سازی، روشنگری و دعوت از دیگران جهت پیوستن به پویش مسئولیت اجتماعی  در پهنه صنعتی نیزار واقع در استان قم سرلوحه اهداف کمیته روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی این سازمان قرارگرفته است.
در همین جهت گیری این مجموعه به لطف خدا و با حضور پررنگ اعضای این کمیته در رقابت مبلغانه جایزه مسئولیت اجتماعی موفق گردید با تبیین نقشه راه خود و معرفی فعالیت های صورت گرفته شرکت صنعت ورق آرین پاژ به جایگاه شرکت برتر در مسئولیت اجتماعی و لوح طلا در حوزه کارکنان دست یابد.
دکتر یارجانلی مدیرعامل محترم مجموعه صنعت ورق آرین پاژ همچنین اضافه نمود که شرکت صنعت ورق آرین پاژ در کنار چشم انداز 1404 خود قصد دارد با راه اندازی، حمایت و فرهنگ سازی گسترده نسبت به محرومیت زدایی مالی، فرهنگی، ورزشی و علمی و معنوی با پیشبرد و همکاری با دیگر صنایع فعال استان اهتمام ویژه ورزیده و در حفظ و حراست از محیط زیست در حوزه های فعالیت خود نیز گام های موثری بردارد.
ایشان افزودند مسلما همکاری و حمایت دستگاه ها و سایر شرکت های منطقه و استان می تواند نقش مهمی در دست یابی به این چشم انداز ملی-بومی ایفا نماید.
در انتها دکتر یارجانلی ابراز نمودند با عنایت به اقدامات و فرهنگ سازی ای که در مجموعه ی صنعت ورق آرین پاژ صورت گرفته است ، علاوه بر ایجاد رضایت مندی در همکاران، کارکنان مجموعه همواره  به صورت داوطلب متقاضی مشارکت در طرح های مسئولیت اجتماعی این مجموعه بوده و خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید