هایپرمارکت تخصصی فولاد، بازاری علمی و راه حلی برای سامان بخشیدن به بازار فولاد کشور است

مدیرعامل شرکت آرین پاژ: هایپر مارکت تخصصی فولاد بازاری علمی برای این محصول است و می تواند بازار فولاد کشور را متعادل کند.

شرکت صنعت ورق آرین پاژ مطالعات لازم را انجام داده و بستر را برای اجرای آن آماده کرده است و اکنون در صورت آغاز اجرای آن علاوه بر دانشگاه ها، صنایع پایین دستی و بالادستی فولاد نیز درگیر می شوند.

وی با بیان اینکه راه اندازی این هایپر مارکت تخصصی فولاد راهکار حل بلند مدت مشکل بازار این محصول در کشور است، مسکن کوتاه مدت وضعیت آشفته کنونی فولاد در کشور را صدور مجوز های لازم برای آغاز صادرات محصولات مازاد تولید شده اعلام کرد.

دکتریارجانلی تاکید کرد: در حوزه تولید و صادرات امروز در کشور به دلیل عدم آمایش صحیح در شکل گیری کارخانه ها و تلاقی این موضوع با سیاست های اقتصادی و تجارت بین المللی، بسیاری از واحدهای صنعتی در وضعیت حاد و تعطیلی قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه با روند کنونی بازار فولاد کشور به سمت قهقرا حرکت می کند، اضافه کرد: در انتهای سال 97 شرایط امروز بازار فولاد را پیش بینی می کردم، و اکنون نگران بحران سال 1400 هستم.

دکتر یارجانلی تصریح کرد: باید فکری به حال تولیدات کنونی شود و محصول مازاد موجود که موجب به هم ریختن بازار شده است به سرعت از کشور خارج شود.

دکتر محمد مهدی یارجانلی افزود: اکنون 50 درصد تولید فولاد کشور مازاد مصرف میباشد ، در حالی که سهم ناچیزی از کشور خارج می شود و بالغ بر 30 درصد مازاد در بازار داخل باقی می ماند و این رقم مازاد تولید، صنعت فولاد کشور را فلج می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید