محمد مهدی یارجانلی0190

اقدامات پیشگیرانه شرکت صنعت ورق آرین پاژ در مقابله با ویروس کرونا

مدیر عامل شرکت صنعت ورق آرین پاژ، گفت: در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و استان قم، شرکت صنعت ورق آرین پاژ اقدامات پیشگیرانه خود را در راستای مقابله با این بیماریبه صورت پیش گیرانه و همه جانبه به کار گرفت.

دکتر محمد مهدی یارجانلی در تشریح این اقدامات گفت : از ابتدای بهمن ماه در پی خبرهای شیوع این ویروس درخارج از مرزهای چین دستگاه های انگشت زنی در ورودی و خروجی شرکت غیر فعال شده و پرسنل تنها با استفاده از اسکن چشم پرسنلی می توانند از دستگاه حضور و غیاب استفاده کنند.

مدیر عامل شرکت صنعت ورق آرین پاژ با اشاره به  نصب محلول های ضد عفونی دست در ورودی تمامی ساختمان های اداری و خطوط تولید را اقدام موثر بعدی خواند و گفت: با همکاری روابط عمومی و در راستای آموزش و آگاهی بخشی در خصوص ویروس کرونا، تعداد قابل توجهی  پمفلت آموزشی و بسته های بهداشتی بین پرسنل توزیع گردید و مطالب آموزشی در پورتال و کانال تلگرام شرکت متناوبا در حال انتشار است

همچنین کارکنانی که دارای بیماری زمینه ای بودند از طریق بررسی سوابق پرونده پزشکی سریعا شناسایی شدند و به آن ها مرخصی دو هفته ای  اعطا شده است.

مدیر عامل شرکت آرین پاژ خرید اضطراری اقلام و تجهیزات مورد نیاز مانند محلول های ضد عفونی کننده دست، گندزداها شامل آب ژاول، الکل، محلول ضدعفونی کننده سطوح، ماسک فیلتردار، اقلام بهداشتی شامل انواع دستکش لاتکس، دستکش نایلونی و .. جهت پیشگیری از این بیماری با همکاری واحد خرید خبر داد و گفت: در خصوص ورود و خروج و تست افراد پروتکل های دقیق ایجاد و با حساسیت ویژه بکار گرفته شد.

‎مسئول ایمنی و بهداشت شرکت آرین پاژ  اعلام کرد که سرو غذا و ارائه غذا با رعایت الزامات بهداشتی، گندزدایی سطوح در تمامی ساختمان های اداری و اتاق های کنترل، ضدعفونی تمام سرویس های ایاب و ذهاب کارکنان و ضدعفونی نمودن شیر سرویس های بهداشتی به منظور به حداقل رساندن آلودگی سطوح را از اقدامات پیشگیرانه دیگری خواند که از ابتدای موج شیوع انجام گرفته است.

‎مدیر عامل شرکت صنعت ورق آرین پاژ با تاکید بر اینکه شرکت آرین پاژ تا پایان شکست این بیماری اقدامات موثر خود را در پیشگیری از سرایت این ویروس به کارکنان انجام خواهد داد گفت: مطمئنا رعایت بهداشت فردی و عمومی و همکاری همه مردم در شکست دادن این بیماری موثر است وی از  کارکنان شرکت آرین پاژ خواست نکاتی که از رسانه های جمعی و بورشورهای آموزشی و پورتال شرکت در خصوص عوامل بازدارنده از  بیماری کرونا مرتبا منتشر می شود را به خوبی رعایت کرده تا با یاری خداوند و تلاش دسته جمعی از این مرحله حساس عبور کنیم و این ویروس کرونا را شکست دهیم

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید