راه حل برون رفت از بحران اقتصادی اصلاح نظام توزیع کشور است.

بحران اقتصادی
دکتر محمد مهدی  یارجانلی راه حل برون رفت از بحران اقتصادی را دوری از تفکر جزیره ای دانست و گفت:  مادامی که جزیره ای فکر کنیم کشور آسیب می بیند لذا باید نگاه ما به اقتصاد چند بعدی و چند وجهی باشد .
مدیرعامل ارین پاژ راه حل رفع این مشکلات را اصلاح نظام توزیع داخل و خارج و افزایش سرانه مصرف داخل عنوان کرد و توضیح داد: وقتی ایجاد صنعت کنیم و صنایع پایین دستی را تقویت کنیم و صادرات را مرحله به مرحله از خام فروشی به سمت فروش محصول ببریم،  قاعدتا یک اتفاق مهم در کشور رخ می دهد  و سرانه مصرف افزایش می یابد و این نوید بخش توسعه است .
دکتر یارجانلی مشکل کار را  کارایی افراد ندانسته و اشکال را در اثربخشی عنوان کرد و گفت: ما همیشه کار بهتر را انجام نمی دهیم، ما نیاز به حمیت ملی داریم و رسانه می تواند کمک بزرگی در این امر نماید.
ایشان یکی از روشهای کاهش قیمت محصولات داخلی را حمایت و استفاده از تولیدات داخلی دانست.
این فعال اقتصادی حمایت از تولیدات داخلی را فراتر از این مسائل عنوان کرد و افزود: این امر فراتر از این است و یک نوع حمایت از کارگر ایرانی است. هزینه بیکاری فرد به مراتب بالاتر از دستمزد یک کارگر است و حوادث زیادی بر اثر بیکاری افراد در جامعه رخ می دهد و اگر بتوانیم از پتانسیل افراد به درستی استفاده کنیم به در اقتصاد به بیراهه نمی رویم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید