[us_page_title description=”1″ font_size=”1.8rem” inline=”1″]

برگزاری مراسم ولادت بانوی دو عالم حضرت صدیقه کبری(س)

برگزاری مراسم ولادت بانوی دو عالم حضرت صدیقه کبری(س) در ساختمان جدید مسجد حضرت فاطمةالزهرا (س)  شرکت صنعت ورق آرین پاژ
به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، بزرگداشت مقام شامخ زن و روز مادر، مراسم تجلیل از بانوان شاغل و همسران و مادران پرسنل شاغل در شرکت صنعت ورق آرین پاژ در در مراسمی با حضور مدیرعامل محترم، حضرت حجت السلام والمسلمین رفیعی، مدیران محترم شرکت و پرسنل معزز و تلاشگر مجموعه در محل ساختمان تازه تاسیس مسجد فاطمةالزهرا(س) شرکت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت صنعت ورق آرین پاژ: مهندس محمد مهدی یارجانلی مدیر عامل شرکت با بیان گرامی داشت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و  مادر، بیان کرده و مرتبه رفیع و بی بدیل ایشان را در عالم دنیوی و اخروی و جهان اسلام و تشیع تبیین نموده و تفکر توام با تأسی از آن بانوی بی همتا را مسیری روشن و منتهی به کمال برای همگان دانستند، و در ادامه اعلام کردند جایگاه زن و مادر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با توجه به تمام فراز و فرودها که با تکیه بر فریضه های دینی همراه با بحث ایمان و عفاف سرلوحه تمام بانوان ایران اسلامی می باشد، جایگاه بسیار ویژه و شامخی است که برای تمام مردم ایران قابل احترام است.
در همین خصوص ایشان ضمن بیان مراتب تقدیر و تشکر خود و دیگر اعضای محترم هیئت مدیر از کلیه همکاران و همسران و مادران گرانقدر شان، کلیه همکاران را به ارج نهادن به زحمات و درک جایگاه شامخ خانواده و تفکر و همدلی و همزبانی در کانون گرم خانواده ها جهت توفیقات هر چه بیشتر و سلامت خانواده توصیه نمودند.
همچنین ایشان با اعلام خبر افتتاح خط جدید شرکت در واپسین روزهای سال جاری نوید موفقیت و پیشرفت روز افزون را برای مجموعه شرکت صنعت ورق با توکل بر خداوند متعال اعلام کرد.
مدیرعامل شرکت آرین پاژ در ادامه اعلام کرد: سال آینده سال جهاد اقتصادی است و با عنایت به کارشکنی های دشمنان این مرزوبوم دشواری ها و به امید حق تعالی و با عنایت حضرت ولیعصر(عج) و اما بیها(س) توفیقات و برکات بسیاری به دنبال خواهد داشت، همچنین با بیان برخی محدودیت ها اعلام داشتند که ایجاد هایپرمارکت تخصصی فولاد یکی از مهم ترین راهکارها و اهداف برای باز کردن گره های بر سر تولید فولاد است که می تواند ما و ایران عزیز را به افقی روشن در سال های اتی هدایت کند.
حجت الاسلام والمسلمین رفیعی ضمن تبریک این روز صحبت های خود را با بیان دیدگاههایی که در مورد شکل گیری تاریخ وجود دارد آغاز و تاثیرگذاری زن و مرد بصورت مستقل و مجزا و در مدارهای مختص به خود را در شکل گیری تاریخ از جمله دیدگاه هایی دانست که مورد تایید قرآن می باشد. حاج آقا رفیعی با اشاره به اهمیت و ارزش وجودی زن در نظام اسلام و عنایت ویژه و احترام ائمه اطهار از جمله پیامبر اکرم (ص) را بر شان و منزلت زن تاکید بر این مطلب دانستند.
در انتهای این مراسم لوح های یادبود و سپاس به همراه هدایای تدارک دیده شده به همکاران محترم اهداء گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید