جلسه هم اندیشی مدیران شرکت صنعت ورق آرین پاژ با ریاست دانشگاه صنعتی قم و اعضای هیئت علمی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت صنعت ورق آرین پاژ مدیران این شرکت به منظور همکاری مشترک صنعت و دانشگاه با هیئت علمی دانشگاه صنعتی قم ديدار و گفتگو نمودند. اين ديدار با حضور آقایان دکتر رضایی نور ریاست دانشگاه صنعتی قم، دکتر رجبی مدیر ارتباط با صنعت و دکتر راستی مدیر گروه مکانیک دانشگاه صنعتی قم ، برگزار شد.
در ابتدا این جلسه مهندس شاطر کریمی مدیر فنی مهندسی شرکت صنعت ورق آرین پاژ ضمن اشاره به فعالیت های شرکت در زمینه تولید ورق های فولادی کیفی و فوق کیفی و همچنین فعالیت های پژوهشی صورت گرفته در این شرکت از تکمیل خط استراتژیک ملی ورق های فولادی که به علت کارشکنی شرکت تولید کننده این خط به صورت کامل وارد نشده بود اشاره کردند و اعلام کردند که این موفقیت مدیون تلاش واحد خودکفایی شرکت می باشد.
ایشان در ادامه افزود باید ارتباط صنعت و دانشگاه دوسویه باشد و این ارتباط با همکاری مشترک تحقیقاتی و پژوهشی جهت انتقال تجربیات فی ما بین در قالب یک سیکل کامل شکل بگیرد که در نهایت به هدف واحد که نزدیک شدن ایدها به محصول نهایی است دست یابند.
سپس دکتر رجبی مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی قم با اعلام آمادگی براي همکاري دانشگاه با اين شرکت، استفاده از توان مراکز علمي و تحقيقاتي در سطح ملي و بين‌المللي با بهره‌گيري از رويكرد نوآوري باز و شبكه‌سازي به‌منظور توسعه پايدار صنعت فولاد كشور متناسب با توسعه‌هاي اين صنعت در سطح دنيا و شتاب‌دهي حركت دانشگاه‌هاي برتر به‌سمت دانشگاه‌هاي نسل چهارم (دانشگاه‌هاي نوآور) را ضروري قلمداد نمود.
مدیر  ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی قم در ادامه ضمن معرفی ظرفیت هاي قابل توجه اين دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه صنعتی قم با فرآهم آوردن زير ساخت هاي لازم، در مسير حرکت به سمت ارتقا به تراز بين المللي چند دانشگاه برتر کشور در زمینه پژوهش های صنعتی، گام هاي موثري برداشته است.
سپس مهندس یارجانلی مدیرعامل شرکت صنعت ورق آرین پاژ با ابراز خشنودی از این جلسه علمی ، اعلام آمادگی خود را در جهت همکاری علمی صنعتی این شرکت با مجموعه دانشگاه صنعتی قم اعلام نموده، و از شکل گیری هسته علمی پژوهشی در این واحد تولیدی با هدف تبدیل علم به ثروت و تبدیل شدن این شرکت به یک مرکز تحقیقات و توسعه فناوری فولادی، با به کارگیری از دانش بومی در سطح کشور خبر دادند.
در انتها ایشان ضمن  اعلام  توانمندی های مجموعه صنعت ورق آرین پاژ در خصوص ایده هایپر مارکت فولادی توضیحاتی ارائه کرده و اعلام  نمودند که این شرکت آمادگی این را دارد که بعد علمی پژوهشی این ایده را در چارچوب یک تفاهم دو سویه با دانشگاه ، تبدیل به سرمایه علمی و ملی نماید، که این دستاورد ظرفیت آن را دارد تا موجب بهره وری در توسعه تکنولوژی و فروش و رشد تولید و صادرات محصولات و خدمات علمی، آموزشی، فنی و تکنولوژیکی فولادی را افزایش دهد.
منبع: روابط عمومی شرکت صنعت ورق آرین پاژ
کد خبر:9806111

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید