یازدهمین نمايشگاه بين‌المللي متالورژي، ريخته‌گري، فولاد، معادن و صنايع وابسته با  حضورشركت صنعت ورق آرین پاژ و بيش  از 90 شركت داخلي و خارجي در روز یکشنبه دهم شهریوردر محل نمايشگاههاي بين المللي استان اصفهان گشايش يافت.

 



به گزارش روابط عمومی شرکت صنعت ورق آرین پاژ  در مراسم افتتاح اين نمايشگاه مهندس محققيان، مديرعامل شركت نمايشگاه‌هاي بين المللي استان اصفهان، ضمن خير مقدم به شركت كنندگان، متخصصين و صنعتگران داخلي و خارجي، هدف از برگزاري این  نمايشگاه را حمايت از توليدات داخلي و آشنايي هر چه بيشتر صنايع فولادي و وابسته با توانمنديهاي يكديگر وتبادل تجارب مربوطه بیان کرد وافزود: اين نمايشگاه با حضور بيش از 90 شركت داخلي و خارجي با مشاركت استانهاي اصفهان، چهارمحال و بختياري، آذربايجان شرقي و غربي، تهران، يزد، كهكيلويه و بويراحمد و همچنين مشاركت مستقيم كشور تركيه برگزار گرديدکه استقبال بي‌نظير شركت كنندگان نسبت به سالهاي قبل، نشان دهنده رشد چشمگير صنعت فولاد در كشور بوده واین حضور چشمگیرقطعاً تاثیر بسیار خوبی در جذب سرمایه گذاریهای داخلی و خارجی در صنایع کشور خواهد داشت.
در حاشیه این  نمایشگاه  مهندس یارجانلی مدیر عامل و عضو هئیت مدیره شرکت صنعت ورق آرین پاژ، در گفتگو با خبر گزاری صمت  گزارشی از روند رشد شرکت صنعت ورق درتولید انواع ورق های تولیدی در این شرکت ارائه داد. ایشان در ادامه اعلام کردند،از جمله اتفاقات مثبت می‌توان به مواردی مانند تولید ورق های فولادی سرد توسط شرکت‌ها اشاره کرد. بخش مربوط به تولید ورق سرد، توسط فولاد غرب آسیا انجام شد و بخش تولید ورق‌های ویژه صنعت خودرو و لوازم خانگی را نیز شرکت صنعت ورق آرین پاژ بر عهده گرفت. این شرکت متاسفانه به دلیل برخی از مشکلات به خصوص تحریم‌ها نتوانست خط استراتژیکی که وارد کرده بود را به بهره‌برداری برساند. همین موضوع باعث شد ما با مشکل مواجه شویم و نتوانیم از این خط استراتژیک بهره ببریم. اما بعد از ۲ سال کار مطالعاتی ما متوجه شدیم که قابلیت‌های بسیار مهمی در این کارخانه وجود دارد که به نوعی ورودی کارخانه‌های خودروسازی و لوازم خانگی در خارج از کشور است. بنا شد به نوعی خط تولید را کامل کنیم و با سازنده خط مذاکره کردیم. لازم به ذکر است که شرکت، در بحث واحد تحقیق و توسعه بسیار همپا با واحد فنی مهندسی، شرکت های دانش بنیان و دانشگاهیان همکاری دارد.
امروز به لطف خدا این نوید را ما داریم که خط استراتژی تولید ملی ورق‌های رویه فولادی را در داخل کشور برای اولین بار داریم. این خط در خاورمیانه نیز بی‌همتا است و از این به بعد باید حمایت‌هایی از طرف دولت و سایر کارخانه‌ها از جمله ایران‌خودرو، سایپا و شرکت‌های لوازم خانگی صورت پذیرد. امیدواریم محصولات بسیار با کیفیت که تحت عنوان ورق‌های اوپک هستند از خروجی خط بسیار پیشرفته خارج شود. این خط بی نظیر است که در خدمت مملکت قرار گرفته است. ما توان تولید ۲۱۰ هزار تن ورق اوپک را داریم که بی نظیر است و تولیدات قبلی صادرات موفقی را داشته است.
گفتنی است  هشتمین نمایشگاه بین المللی متالورژی ، ریخته گری، فولاد، معادن و صنایع وابسته اصفهان از تاریخ 10 لغایت 13 شهریور ماه در محل دایمی نمایشگاههای اصفهان برگزار گردید و طی این مدت جمع زیادی از مدیران و مسئولین کشوری  به همراه متخصصان ، کارشناسان و صنعتگران از غرفه صنعت ورق آرین پاژ بازدید نمودند و از نزدیک با دستاوردهای اين شركت آشنا شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید